شرايط و قوانین فروشگاه
رضایت و لذت از خریداز اهداف اصلی شرکت پیشروصنعت آوانیل می باشد و این مجموعه همواره میکوشد تا سفارشها به بهترین نحو ممکن به دست خریداران محترم برسد. توجه داشته باشید که ثبت هرگونه سفارش و یا تراکنشمالی در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین این فروشگاه از سویکاربر است.
قوانین کلی
توجه داشته باشید تمامی قوانین شرکت پیشرو صنعتآوانیل منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایتاز حقوق مصرفکننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربراست. درصورتیکه هر زمان در قوانین مندرج، رویهها و شرایط فروش این فروشگاه تغییراتیایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بهروزرسانی میشود و شما توافق میکنید کهاستفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
مشتری کیست
مشتری به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربریخود که در فرم ثبت سفارش اقدام به استفاده از خدمات فروشگاه اقدام نماید.
ثبت اطلاعات مشتریان
مشتری موظف است در حین ثبت سفارش، مشخصات شخصیشامل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن تماس و آدرس و کد پستی کامل خود را به فارسیوارد کند. همچنین شماره تماس ثبتشده میبایست معتبر باشد تا بتوان در مواقع لزومبا مشتری تماس گرفت. بدیهی است درصورتیکه اطلاعات مندرج در حساب کاربری مشتری صحیحنباشد، مسئولیت هرگونه ناهماهنگی و ضرر و زیان احتمالی، متوجه مشتری خواهد بود.
خاطرنشان تمام اطلاعات خصوصی مشتری ها در اینمجموعه محفوظ می باشد
ارتباطات الکترونیکی
با توجه به اینکه خرید شما آنلاین می باشد، درصورت نیاز به برقراری هر گونه ارتباط ، این ارتباطات بهصورت الکترونیکی انجام میشودو درصورتیکه درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنیدکه فروشگاه بهصورت الکترونیکی (از طریق پست سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهایالکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبتمیکند، تنها آدرس تلفنهای رسمی و مورد تائید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهایفروشگاه از طریق آنها صورت میگیرد.
نحوه ثبت سفارش
ارسال سریع و دقیق سفارشها منوط به ثبت و تکمیلسفارش در وبسایت میباشد. ازاینرو ثبت سفارش تلفنی خارج از حیطه اختیاراتفروشگاه خواهد بود. شایانذکر است به سفارشها ثبتشده بدون تکمیل مراحل پرداخت ورسیدن به وضعیت «پرداخت تائید شده» (پرداخت به هر نوع که در فروشگاه قیدشده باشد)رسیدگی نمیگردد.
نحوه ارسال سفارش و هزینههای مربوطه
سفارشها در شرایط عادی حداکثر طی دو روز کاریپس از تکمیل سفارش پردازش میگردند؛ این زمان در شرایط خاص و ایام پیک کاری،احتمال افزایش به دو یا سه روز کاری را خواهد داشت و در صورت تأخیر بیشتر از طریقارتباطات الکترونیک به اطلاع مشتری خواهد رسید. زمان تحویل بسته به مشتری نیز بستگیبه روش ارسال کالا دارد. سفارشها ثبتشده طبق روشی که در زمان ثبت سفارش تعیین میشود،ارسال میگردد و هزینه بستهبندی و ارسال سفارشها بر عهده مشتری میباشد. هزینهبستهبندی به نسبت تعداد ردیف کالای خریداریشده، به هزینه ارسال اضافه گشته و درمرحله پرداخت به مشتری اعلام میگردد.
با توجه به اینکه تمام مرسولات بیمه میشوند،تمام مسئولیتها و آسیبهای احتمالی در حین حمل بر عهده طرف قرارداد حمل کالا بودهو هرگونه پیگیری بر عهده خریدار بوده و فروشگاه تنها بر اساس تعهد معنوی، در حدتوان در این مسیر مشتریان را یاری خواهد کرد.
هزینههای حمل سفارشها به عهده مشتری میباشد.انواع روشهای حمل در مرحله ثبت سفارش نمایش دادهشده و با توجه به نوع درخواست وسلیقه خریداران قابل انتخاب میباشد.
همچنین امکان اضافه شدن هزینه بسته بندی برایهر سفارش نسبت به تعداد اقلام آن وجود دارد.
پیگیری سفارشها
بلافاصله بعد از خرید پیامکی حاوی ثبت موفقیت آمیز خرید و همچنین کدپیگیری برای مشتری ارسال می گردد ، همچنین بعد از ارسال کالا در صورت ارسال ازطریق پست یشتاز و یا پست تیپاکس پیامک دوم حاوی کدرهگیری پستی برای مشتری ارسالخواهد شد
خاطر نشان میشود در صورتیکه مشتری پیامک های تبلیغاتی را غیرفعال کردهباشد طبیعتا ارسال پیامک مقدور نخواهد شد.
پست پیشتاز:
زمان حمل اعلامی شرکت پست در این روش 1 تا 3روز است که برای مراکز استان 1 تا 2 روز، شهرستانهای بزرگ 2 تا 3 روز و شهرهایکوچک و روستاها 3 روز میباشد. هرگونه تأخیر در این زمانبندی بر عهده شرکت پستبوده و خارج از مسئولیت فروشگاه میباشد. مرسولات ارسالی با پست از «سامانه رهگیریمرسولات پستی» قابل رهگیری می باشند.
تیپاکس:
تیپاکس یک شرکت حملونقل خصوصی است که تقریبادر تمام مراکز استان ایران خدماترسانی میکند (فقط مراکز استان)
زمان حمل اعلامی شرکت تیپاکس در این روش 1 تا 2روز است و هزینه حمل بستهها نیز با توجه به وزن بستهها تعیین میشود. در این روشبستهها بهصورت پسکرایه ارسال میشوند و به این معنی که تنها هزینه خدمات درزمان سفارش دریافت میشود و هزینه حمل بسته در زمان تحویل بسته به مشتری از وی دریافتمیشود. امکان دارد بسته به تعداد کالاهای موجود در سفارش مبلغی بابت هزینه بستهبندی از شما دریافت شود که جدا از هزینه ارسال بوده و در هنگام ثبت سفارش اخذ میگردد.
توجه فرمایید که پست تیپاکس فقط برای مراکز استان قابل ارسال می باشد، در صورتیکه شهر محل اقامت مشتری فاقد خدمات پست تیپاکس باشد مسئولیت عدم ارسالبموقع کالا بعهده مشتری می باشد.
باربری:
در این دو روش نیز همانند تیپاکس بستهها بهصورتپسکرایه ارسالشده و امکان ارسال بستهها به تمام شهرهای کشور مقدور میباشد.تمامی سفارشها در این روش بهصورت پیشفرض تحویل انبار شرکتهای مسافربری (ارسالبا اتوبوس) میشوند
نکته مهم:
تمامی بستههای ارسالی بهصورت کاملاًاستاندارد و بر اساس ضوابط تعریفشده برای بستهبندی تحویل پست و تیپاکس شده و درزمان ارسال بیمه میشوند، اما این بیمه تنها شامل عدم تحویل به گیرنده، بهواسطهمفقودی، آتشسوزی و ... بوده و در صورت کوتاهی و حمل نامناسب شرکتهای فوق، هیچگونهمسئولیتی متوجه فروشگاه نخواهد بود.
گارانتی و خدمات پس از فروش:
تمام اینورترهای این شرکت شامل یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس ازفروش (با رعایت ضوابط گارانتی) می باشد.
هزینه ارسال کالا به دفتر فروشگاه برعهدهفرستنده بوده و بستهها میبایست از طریق پست ارسال گردند. در صورت تائید مشکل،کالا تعویض یا تعمیر شده با هزینه شرکت ارسال میگردد. در مواردی که کالا دارایمشکل نبوده و کاربر قادر به استفاده درست از دستگاه نیست، هزینه ارسال مجدد ازکاربر دریافت و سپس کالا برگشت داده میشود.
شایانذکر است فروشگاه مسئولیتی در قبال راهاندازی و آموزش استفاده از اینورتر نداشته اما تمام اینورترها دارای دفترچهالکترونیکی دیجیتال با توضیحات کامل می باشند.
تعویض یا مرجوع نمودن دستگاه بعد از خرید میسرنبوده و فقط درصورتیکه دستگاه دارای مشکل بوده و به تایید واحد فنی رسیده باشد وطبق بندهای ذکرشده مشمول گارانتی گردد، امکان تعویض وجود خواهد داشت.
خرید عمده
جهت دریافت تخفیف در خریدهای عمده، میتوانید باهر یک از شماره های قرار داده شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.
تغییر شرایط و قوانین:
حق تغییر شرایط و قوانین در هر زمان برای اینفروشگاه محفوظ بوده و پس از تغییر شرایط و قوانین نسخه جدید از طریق وبسایتفروشگاه در دسترس عموم خواهد گرفت.
حوادث غیرمترقبه:
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادیقابلاجرا است و در صورت بروز هرگونه حوادث (مانند: سیلاب، زمین لرزه و ...)فروشگاه هیچگونه مسئولیتی ندارد.